Najczęściej zadawane pytania

Pytania najczęściej zadawane przez klientów.

Ostatnia modyfikacja w dniu 01.11.2019r.

  • Wysyłamy w dni robocze. Towary zamówione w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) są wysyłane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniach wolnych. Towary zamówione w danym dniu roboczym przed godz. 13 są wysyłane w danym dniu roboczym, a pozostałe w dniu następnym. 

  • Dostępne sposoby wysyłki to: odbiór w paczkomacie InPost, kurier InPost, kurier DHL, lub odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym W Kętach, przy ulicy Sobieskiego 80. Wszystkie dostępne dla danego produktu sposoby i ceny wysyłki zostaną wyświetlone po kliknięciu przycisku „przejdź do kasy”, a pełen cennik wysyłek można sprawdzić TU: Wysyłka i dostawa

  • Dostępne sposoby płatności to: płatność fizyczną kartą - możliwa jest w przypadku odbioru osobistego i jest realizowana za pośrednictwem First Data Polska S.A., przelew tradycyjny,  płatność on-line realizowana za pośrednictwem serwisu: PayPro SA "Przelewy24", płatności on-line realizowane za pośrednictwem ING Bank Śląski SA "iMoje". lub odbiór za pobraniem. - Niektóre formy płatności mogą być niedostępne dla wszystkich rodzajów transkacji lub z uwagi na techniczne przeszkody w ich obsłudze.

  • Wszystkie produkty zakupione przez osoby fizyczne objęte są minimum 24 miesięczną gwarancją. Przy niektórych produktach czas gwarancji jest dłuższy, jeśli tak przewiduje producent i taka informacja znalazła się w opisie produktu. Produkty zakupione na fakturę VAT przez podmioty gospodarcze objęte są 12 miesięczną gwarancją.

  • Czas dostawy przesyłki maksymalnie wynosi 2 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach czas może być nieznacznie dłuższy.

  • Zamówienie można złożyć poprzez dodanie produktów do koszyka. Następnie należy kliknąć symbol koszyka w prawym górnym rogu, kliknąć przycisk „przejdź do kasy”, wpisać dane do wysyłki i wybrać sposób płatności i dostawy. Można też szybko zamówić produkt telefonicznie pod nr 577 588 079.

  • Tak, nr przesyłki każdorazowo wysyłany jest w potwierdzającej wiadomości email.

  • Nie trzeba. Można założyć konto, wtedy dostępna jest historia wszystkich zamówień w jednym miejscu. Można też zamówić produkty bez zakładania konta.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 577 588 079 lub adresem detal@eltkom.pl

  • Tak, zapisując się na nasz newsletter lub dołącz do naszej grupy na facebook'u - będziesz na bieżąco z promocjami. :)