• Silnik 36V / 250W - tylne koło (czujnik PAS przy kasecie)

849.00 -20% 681.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 9.9
Odbiór osobisty w salonie 0
Odbiór osobisty w salonie 0
Paczkomat InPost 9.9
Paczkomat InPost pobranie 14.9
Kurier DHL 14.9
Kurier InPost 14.9
Kurier DPD 14.9
Kurier DHL pobranie 24.9
Kurier InPost pobranie 24.9
Kurier DPD pobranie 24.9
Dostępność 1 szt.
EAN 1211211231803

Zamówienie telefoniczne: 577 588 079

 Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku. W silniku zamontowany też został opatentowany, magnetyczny Czujnik prędkości oraz Czujnik obrotów PAS, które współpracując z opatentowanym kontrolerem powodują włączenie lub wyłączenie wspomagania elektrycznego. Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h. Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h. Dzięki takiemu rozwiązaniu wyeliminowane zostały dodatkowe elementy do montażu zestawu : m.in. tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach. Wodoodporność: Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.Baterie: Silnik zamontowany w tylnej piaście może być napędzany 3-ma rodzajami baterii (bidon, trapez oraz bagażnikowa) o zasięgu do 120km.Wyświetlacze: Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy), M3 bez manetki (montowany z lewej strony kierownicy)lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).Wolnobieg czy Kaseta: Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7-11 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegi em. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie. Hamulce: W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik prędkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).Montaż zestawu: Dużą zaletą stosowania silnika w tylnym kole jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu ZibiBike. Wystarczą tylko 2 przewody (!) oraz 3-y elementy: silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości i czujnikiem obrotów PAS), bateria (razem z uchwytem i zainstalowanym już kontrolerem) oraz wyświetlacz.
Gwarancja Nieustawiona
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.